Home » » HALLOWEEN ICON: Pugsley

HALLOWEEN ICON: Pugsley



I've always love vampires, ghosts and, more than anything, witches. When Halloween was something far away from our cultures I always use to wanted to be Pugsley, Wednesday's brother from The Adams Family. I think my family is actually a bit special, just like them, but anyway. Just wanted to wish you all a great Halloween with this picture of me in EuroDisney, circa 1993. Fuck, I do hate being nostalgic.

Siempre me han gustado los vampiros y fantasmas y, sobre todo, las brujas. Cuando Halloween no formaba parte de nuestras culturas yo solía aprovechar carnaval para disfrazarme de algo tétrico o sangriento, y lo disfrutaba de verdad, quería que carnaval durase para siempre y admiraba a Pugsley, el hermano de miercoles en la familia Adams. De hecho que mi familia es asi también un poco especial. Bueno, el hecho es que quería desearos un feliz halloween (aunque mi día favorito sea el 2 de noviembre, día de los muertos) con una foto en Eurodisney del año 1993. Joder, odio ponerme nostalgico




 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Kate Advolotkina - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger