Home » » My Tony (A)Ward

My Tony (A)Ward






He's always been one of my answers (along with Joe Dallesandro and James Dean) whenever someone ask me the classic stupid question: -who's your idol? Then is when the following images (and the Hustler White movie) skip through my mind and my lips start to move to pronounce the words: Tony Ward


El siempre ha sido una de mis respuestas (junto a Joe Dallesandro y James Dean) cuando alguien me hace la clasica estupida pregunta: -quien es tu idolo? Y entonces es cuando las siguientes imagenes (y la pelicula Hustler White) pasan por mi mente y mis labios se empiezan a mover para pronunciar dos palabras: Tony Ward





















Pictures courtesy of Tony-Ward.com



So you can imagine how I felt when Benjamin Lamberty, who was taking Tony's picture a few weeks ago, emailed me this picture. I guess platonic love (or sex) do get serious sometimes. From now on I guess this will be the picture in my head whenever they ask the magic question.
Thanks Tony, Thanks Ben!

Asi que os podeis imaginar como me senti cuando Ben Lamberty, que estaba en una sesion de fotos con Tony hace unas semanas, me envio esta foto. Supongo que el amor (o el sexo) platonico se podria volver serio. A partir de ahora esta es la imagen que me vendra a la cabeza cuando me hagan la pregunta magica.





oh yeah,
Love you too




 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Kate Advolotkina - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger