Home » » Featured in Vogue Hommes Japan

Featured in Vogue Hommes Japan







I feel like a real office person having a pasta salad for lunch in front of my computer with no time for a
 proper break. Kind of used to it now. I broke in excitement when the delivery guy handled me a packet
 on my name. Inside, the A/W 12-13 issue of Vogue Hommes Japan, where I´ve been featured. 
Truly an honour that such a powerful magazine puts an eye on me. Thanks VHJ!


Me siento como un oficinista de verdad comiendo una ensalada de pasta en frente de mi ordenador sin
 tiempo para un descanso en condiciones. Ya estoy casi acostumbrado. Me volví loco de contento
 cuando el repartidor me trajo un paquete a mi nombre. Dentro, el número otoño/invierno de Vogue
 Hommes Japan, donde han escrito un artículo sobre mi estilo. Un autentico honor que una revista tan
 increíble se haya fijado en mi. Gracias VHJ!





 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Kate Advolotkina - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger