Home » » When in Florence

When in Florence










Versace shirt, Davidelfin trousers, Hermés bracelet, Sebago shoes, Acne sunglasses



Today I woke up in Florence and, as you can see on my outfit, I thought: let's do it the italian way. So I put a silk shirt on to walk around this beautiful city. Luckily the abundant amount of gorgeous food we had the night before at Trattoria Camillo courtesy of the LuisaViaRoma team didn't keep me in bed and so I spent the whole day walking around visiting all those stunning places I had study at art school back  in Oviedo. Listening to my Art History teacher it was so inspiring, he was so passionate about what he was teaching... Anyway, Florence is beautiful and I have to get ready for Madonna's concert tonite!


Esta mañana me desperté en Florencia y, como podeis ver por mi ropa pense en vestirme a lo italiano. Así que me puse una camisa de seda y me lancé a la calle para descubrir esta ciudad tan maravillosa. Afortuandamente la copiosa cena de la que disfrutamos anoche en Trattoria Camillo gracias a el equipo de LuisaViaRoma no me mantuvo en la cama y me pase el día visitando todos esos lugares increíbles que estudié en la Escuela de Arte de Oviedo. Escuchar a mi profesor de Historia del Arte era tan inpirador, le ponía tanta pasión a lo que nos enseñaba... Bueno, que Florencia es precioso y yo me tengo que preparar para el concierto de Madonna esta noche!





 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Kate Advolotkina - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger